Inilah Salah Satu Bukti Kebesaran Allah SWT..!!! Setelah 5 Tahun Lumpuh, Ibu Ini Tak Menyangka Dapat Berjalan Lagi Waktu Di Madinah...


Seorang jemaah haji, Fatimah Abd Latif, 60, tidak menyangka dia dapat berjalan kembali, sewaktu ada di Madinah sedangkan sebelum ini sudah lima th. badan sebelah kirinya lumpuh.

Menceritakan kejadian ajaib itu, Fatimah berkata dia menyedari kakinya dapat bergerak semula selepas dia bangun dari tidur dan bersiap sedia menunaikan solat Subuh di Masjid Nabawi.

  " Saya terus memanggil anak wanita agar memeriksa kaki kiri kerana masih tidak yakin dengan apa yang dihadapi pada waktu itu.

 " Lalu, saya coba


bergerak namun hanya bisa bergerak tiga langkah saja. Bagaimanapun, saya coba lagi bergerak dengan bantuan anak dan menantu untuk menunaikan solat Subuh di Masjid Nabawi, " tuturnya di KLIA saat ditemui wartawan seperti memetik laporan myMetro.
Lebih Fatimah lagi, saat dia tiba di Madinah untuk ke Makkah dia masihlah lagi membutuhkan kerusi roda untuk bergerak.

 " Alhamdulillah, syukur pada Allah kerana setiap hari saya berdoa termasuk dihadapan Kakbah memohon agar kaki kiri dapat bergerak dan sehat untuk menunaikan ibadah.

 " Allah memakbulkan doa saya dan kami sekeluarga terasa terharu, dan bersyukur atas nikmat ini, " katanya


Sumber: http://www.semogaberkah.org/2016/06/subhanallah-sungguh-menakjubkan.html
http://www.pusatinformasiterhangat.com/2016/06/subhanallah-inilah-salah-satu-bukti.html

0 Response to " Inilah Salah Satu Bukti Kebesaran Allah SWT..!!! Setelah 5 Tahun Lumpuh, Ibu Ini Tak Menyangka Dapat Berjalan Lagi Waktu Di Madinah..."

Post a Comment